Vállalkozás hvg.hu 2019. december. 11. 11:21

Nagyon bejött a Hell Energynek az indiai terjeszkedés

Főleg a helyi fiatalok veszik a magyar energiaitalt.

Nyolcvan százalékkal növelte eladásait a Hell Energy energiaital Indiában 2018-hoz képest, ráadásul az elkövetkezendő 18 hónapban még több szupermarketben lesz elérhető – írja a newindianexpress.

Unnikannan Gangadharan, az energiaital indiai értékesítési igazgatója szerint a siker titka a széles elérésnek köszönhető, valamint annak, hogy az ital megfizethető áron kerül a boltokba. A cikk szerint a sikerhez az is kell, hogy energiaital létére az egészségtudatosságot hangsúlyozza, elvégre nem tartalmaz tartósítószert, viszont B2, B3, B5, B6 és B12 vitaminokat igen.

A Hellt elsősorban a 18-24 éves korosztály veszi Indiában, akik könnyen ki tudják fizetni a 45 rúpiás (190 forint) árát.

Ráadásul a szakértők az indiai energiaitalpiac 9,22 százalékos százalékos növekedésére számítanak 2024-ig, ami újabb lökést adhat a magyar terméknek.

Kult Parászka Boróka 2025. március. 31. 11:46

Elment Tolnai Ottó, a költő, aki a szeméttelepen zabrált és világszínpadokra írt

Az igazi világpolgár határokon túl él, nem viseli és nem fogadja el a korlátozást, a horizontok szűkítését, a talpalatnyi földön is érzi a szabadságot. Tolnai Ottót „vajdasági magyar” vagy határon túli íróként búcsúztatják ma sokan, noha annak a művésze volt, hogyan szabadítsuk fel önmagunkat a megfosztottság és korlátozottság szélsőséges helyzeteiben – életműve időszerű és nélkülözhetetlen a mai Magyarországon.