A tavalyi egész napos forgalom már délután, a 2016-os pedig az első másfél órában megvolt az Alibabánál a legnépszerűbb kínai akciós vásárlónapon, a Szinglik Napján. Hiába a kínai-amerikai vámháború, az amerikai termékek népszerűsége töretlen.
Megdöntötte tavalyi forgalmi rekordját a november 11-én tartott Szinglik Napján a legnagyobb kínai e-kereskedelmi platform, az Alibaba – írja a CNBC. Az áruforgalom értéke már helyi idő szerint délután meghaladta a 2018-as 213,5 milliárd jüant (körülbelül 9,2 ezer milliárd forint). A 2016-os egész napi áruforgalmat az idei Szinglik Napjának első másfél órájában sikerült elérni.
A Szinglik Napja a világ legnagyobb, árleszállításokkal fémjelzett kiskereskedelmi eseménye, különösen Kínában népszerű. Az Alibaba tavalyi eredménye meghaladta mindkét hasonló, egy napos amerikai esemény, a Black Friday és a Cyber Monday számait.
A tavalyinál is jobb eladások érdekében az Alibaba még több terméket kínált kedvezményes áron, illetve még nagyobb hangsúlyt fektetett az élő online közvetítésekre és bejelentkezésekre, amiknek fontos szerepük van a kínai online vásárlók számára.
A legnépszerűbb termékek közt több mobiltelefon található, például a Huawei Mate 30 és az Apple iPhone 11 különféle változatai, a legnépszerűbb termékkategóriák az ékszerek és egyéb kiegészítők voltak. A Szinglik Napja előtt több elemző attól tartott, hogy a kínai-amerikai vámháború miatt a kínai vásárlók elfordulhatnak az amerikai cégek termékeitől, de a nap során nem jelentkezett ilyen tendencia.
Új csúcsokat döntött az Alibaba a a szinglik napi eladásokban
Minden korábbi online eladási csúcsot megdöntött szinglik napi forgalmával az Alibaba nevű kínai internetes óriás.