Vállalkozás hvg.hu 2018. szeptember. 25. 19:04

Kijött a Levi's új reklámja – ami a választásról szól

A voksolás fontosságára kívánják felhívni a figyelmet, hogy a fiatalok is járuljanak az urnák elé.

Az amerikai választási rendszer nagyban eltér a hazai viszonyoktól, így a tengerentúlon rövidesen ismét az urnák elé járulnak az emberek. Az ősszel esedékes félidei választásokra érthetően rengeteg cég készül, és az ő soraikat erősíti a farmergyártó Levi's is.

A vállalat nemrég mutatta be új reklámját, amely merőben eltér a korábban megszokottaktól: a szavazási kedvet igyekszik növelni, elsősorban persze a fiatalabb generáció tagjai között. Az FCB Westtel együtt készített szpot ennek megfelelően fiatalos, pörgős, de azért kellő figyelmet szentel a cég legfontosabb termékének, a farmereknek is.

A Levi's marketingigazgatója, Jen Sey azt mondta, márkájuk küldetése a hiteles önkifejezés, aminek pedig nem is lehetne tisztább formája, mint a voksolás.

hvg360 Dobszay János 2025. február. 28. 06:30

A falu adja a másikat – Orbán lohol a vidéki szavazói után

Egész pályás védekezésbe szorul a Fidesz, aminek leglátványosabb bizonyítéka, hogy a falvak lakóit is célba vette Orbán Viktor a 2026-os kampányt felvezető kommunikációjában. Pénzt adnak a kocsmáknak, az idős falusiaknak, de a Fidesz évtizedes vidékpolitikájának haszonélvezői korántsem a falvak, hanem azok a földbirtokosok, akiket az „állami földrablás” során helyzetbe hoztak a helyi gazdálkodókkal szemben.