A voksolás fontosságára kívánják felhívni a figyelmet, hogy a fiatalok is járuljanak az urnák elé.
Az amerikai választási rendszer nagyban eltér a hazai viszonyoktól, így a tengerentúlon rövidesen ismét az urnák elé járulnak az emberek. Az ősszel esedékes félidei választásokra érthetően rengeteg cég készül, és az ő soraikat erősíti a farmergyártó Levi's is.
A vállalat nemrég mutatta be új reklámját, amely merőben eltér a korábban megszokottaktól: a szavazási kedvet igyekszik növelni, elsősorban persze a fiatalabb generáció tagjai között. Az FCB Westtel együtt készített szpot ennek megfelelően fiatalos, pörgős, de azért kellő figyelmet szentel a cég legfontosabb termékének, a farmereknek is.
A Levi's marketingigazgatója, Jen Sey azt mondta, márkájuk küldetése a hiteles önkifejezés, aminek pedig nem is lehetne tisztább formája, mint a voksolás.