Ugyanaz jutott a zenecsatorna kreatívjainak eszébe, mint a mekis kollégáiknak.
Idétlen gesztussal ünnepli a McDonald’s a nőnapot, egyetlen napra feje tetejére állítják az M betűs logót, hogy a woman szó első betűje kijöjjön – írtuk meg ma délelőtt. Aztán megérkezett az MTV (nem az állami tévé, hanem a zenecsatorna) közleménye: ők is kitalálták ugyanezt.
Pedig pont az MTV néhány éve bemutatta, hogy lehet tényleg tenni a nőkért nőnapon: volt alkalom, hogy egy, a lányokon segítő ENSZ-alapítványt lehetett támogatni rajtuk keresztül. Most a logó megfordítása mellett annyit tesznek, hogy 24 órán át nők slágereit játsszák, és még nyereményjátékok is várják „a hölgyeket és valamennyi zenerajongót”. Tehát logikusan még a férfiakat is.
Persze akármit is tegyenek az M betűvel kezdődő nevű cégek, kínosságban aligha tudják legyőzni Orbán Viktort, aki a parlament konyhájáig ment le, hogy találjon nőket, akiket felköszönthet, és elmagyarázta, hogy a nők fontosak, mert adnak enni.