A 2015-ös 2 milliárdos nettó eredmény után tavaly csak 250 millió forintos nyereséget hozott a diszkontlánc, miközben az árbevétele igen nagy mértékben nőtt. 45 millió forintot költöttek idén csak álláshirdetésekre – derült ki a cég beszámolójából.
252 millió forint nettó eredményt hozott az Aldi diszkontláncnak a tavalyi év. Az egy évvel korábbi adat 1,9 milliárd forintról szólt – írta a Napi.hu. A cég egyelőre nem közölte, mi az oka a csökkenésnek, amit ráadásul 33 százalékos árbevétel-növekedés mellett ért el a cég: 33 százalékkal, 133 milliárd forintra nőtt az összeg.
Az Igazságügyi Minisztérium cégnyilvántartásában elérhető Aldi-beszámolóból derült ki, hogy ekkora növekedés mellett a nyolcadára csökkent a cég nyeresége.
2016 végén 2411 embernek adott munkát a diszkontlánc, ez 290 fős bővülés az előző évhez képest. A boltokba csaknem 100 milliárd forintért vásároltak termékeket, amelyeken aztán túl is adtak.
Az Aldi 2016-ban 139 millió forintot költött takarításra, 113 millió forintot pedig telefonálásra. Emellett 47 millió forintot vittek el az álláshirdetések, ami jól jellemi a szektort sújtó munkaerőhiányt.