Vállalkozás hvg.hu 2017. május. 15. 19:14

A Pepsi megint mellényúlt: nem jött be a fahéjas kóla

A Pepsi Fire elnevezésű italt a nyár legmenőbb üdítőjeként reklámozzák, de az első internetes vélemények nem igazán értenek ezzel egyet.

Május 22-én dobja a brit piacra a Pepsi a limitált kiadású, Fire fantázianevű fahéjas kóláját, de egyes éjjel-nappalikban már meg lehetett kóstolni. A Twittert már elárasztották az első reakciók, a Daily Mail szemezgetése alapján pedig nem aratott túl nagy sikert az akció.

A gyengébb vélemények szerint egyszerűen csak nincs jó íze a nyár szenzációjaként bepromózott italnak, de voltak, akik sokkal keményebb hangnemet ütöttek meg a kóstolás után:

Pepsi Fire? Komolyan? Ha a sima Pepsi képes világbékét teremteni, akkor ez a cucc hozhatja el az apokalipszist.

– írta az egyik szerencsés, de volt, aki a rossz viszkihez hasonlította az italt.

A Pepsi néhány hete egy reklámjával keltett nagy felháborodást, akkor a tüntetések hangulatát megidéző reklámjáért kaptak az internettől, mert az sokak szerint gyakorlatilag kiparodizálta a valódi célért küzdő demonstrációkat.

hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.