Vállalkozás hvg.hu 2017. május. 15. 19:14

A Pepsi megint mellényúlt: nem jött be a fahéjas kóla

A Pepsi Fire elnevezésű italt a nyár legmenőbb üdítőjeként reklámozzák, de az első internetes vélemények nem igazán értenek ezzel egyet.

Május 22-én dobja a brit piacra a Pepsi a limitált kiadású, Fire fantázianevű fahéjas kóláját, de egyes éjjel-nappalikban már meg lehetett kóstolni. A Twittert már elárasztották az első reakciók, a Daily Mail szemezgetése alapján pedig nem aratott túl nagy sikert az akció.

A gyengébb vélemények szerint egyszerűen csak nincs jó íze a nyár szenzációjaként bepromózott italnak, de voltak, akik sokkal keményebb hangnemet ütöttek meg a kóstolás után:

Pepsi Fire? Komolyan? Ha a sima Pepsi képes világbékét teremteni, akkor ez a cucc hozhatja el az apokalipszist.

– írta az egyik szerencsés, de volt, aki a rossz viszkihez hasonlította az italt.

A Pepsi néhány hete egy reklámjával keltett nagy felháborodást, akkor a tüntetések hangulatát megidéző reklámjáért kaptak az internettől, mert az sokak szerint gyakorlatilag kiparodizálta a valódi célért küzdő demonstrációkat.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.