Vállalkozás hvg.hu 2017. május. 15. 19:14

A Pepsi megint mellényúlt: nem jött be a fahéjas kóla

A Pepsi Fire elnevezésű italt a nyár legmenőbb üdítőjeként reklámozzák, de az első internetes vélemények nem igazán értenek ezzel egyet.

Május 22-én dobja a brit piacra a Pepsi a limitált kiadású, Fire fantázianevű fahéjas kóláját, de egyes éjjel-nappalikban már meg lehetett kóstolni. A Twittert már elárasztották az első reakciók, a Daily Mail szemezgetése alapján pedig nem aratott túl nagy sikert az akció.

A gyengébb vélemények szerint egyszerűen csak nincs jó íze a nyár szenzációjaként bepromózott italnak, de voltak, akik sokkal keményebb hangnemet ütöttek meg a kóstolás után:

Pepsi Fire? Komolyan? Ha a sima Pepsi képes világbékét teremteni, akkor ez a cucc hozhatja el az apokalipszist.

– írta az egyik szerencsés, de volt, aki a rossz viszkihez hasonlította az italt.

A Pepsi néhány hete egy reklámjával keltett nagy felháborodást, akkor a tüntetések hangulatát megidéző reklámjáért kaptak az internettől, mert az sokak szerint gyakorlatilag kiparodizálta a valódi célért küzdő demonstrációkat.

hvg360 Weyer Béla 2025. február. 25. 17:50

„Ezekkel semmiképp”, még ha tízmillióan szavaznak is rájuk – megváltót keres az újra kettészakadt Németország

Legkésőbb húsvétra meg akarja alakítani az új német koalíciós kormányt a kereszténydemokrata Friedrich Merz. Valódi politikai tapasztalat nélkül rugaszkodik neki a nagy feladatnak, azaz hogy a gazdaság felgyorsítása, a belbiztonság helyreállítása és a demokrácia megőrzése mellett másodszor is végrehajtsa a német újraegyesítést.