A Mediaworks tulajdonosváltásával Fidesz-közelivé válik a Lakáskultúra és az Autó-motor is. A Hot! és a Tina Konyha dettó.
Számos könnyed tartalmú és bulvár kiadvánnyal színesedett a Mészáros Lőrinc-közeli Opimus Press – szúrta ki a 444 a Mediaworks honlapján.
A Mediaworks felvásárlása kapcsán a Világgazdaságról, a Nemzeti Sportól és a nemrég a Pannon Lapok Társaságával együtt megvásárolt megyei lapokról szokás megemlékezni. Meg persze a felfüggesztett Népszabadságról, amit a nagy rohanásban a Mediaworks honlapján még mindig a kiadó top termékeként emlegetnek.
Az Opimus Press a felvásárlással olyan lapokat is megszerzett, mint a Lakáskultúra, az Autó-motor, a Hot!, a Tina Konyha, az astronet.hu, a Fanny és a Bravo Magazin.
Mészáros Lőrinc egyébként a Borsnak tagadta, hogy megvette volna a Mediaworks kiadót, bár azt nem zárta ki, hogy egyszer kedve támad beruházni a médiába, ha üzletileg úgy látja jónak.
A Mediaworks felvásárlását és Mészáros Lőrinc szerepét alábbi cikkünkben jártuk körül:
Mediaworks-eladás - Mészáros Lőrincet így kezdték sajtócézárként emlegetni
Az Opimus Press szerezte meg a Mediaworks 100 százalékát - jelentette be a társaság tőzsdén jegyzett anyacége, az Opimus. Az adásvételre már a Gazdasági Versenyhivatal is áldását adta. A Mészáros Lőrinchez több szállal kötődő, márciusban alapított Opimus Presst jó ideje hírbe hozták mint a felfüggesztett Népszabadságot is kiadó cég lehetséges vevőjét.
.