Az Y generáció vásárlási szokásait vizsgáló felmérés meglepő eredményre jutott.
Azt tudjuk az Y generációról, hogy a technológia megszállottjai, hezitálás nélkül felmondanak, és legalább egy tucat munkahelyük volt már, fontosnak tartják, hogy lássák a munkájuk eredményét, és hogy jó közösségben dolgozzanak, utóbbiakat gyakran a fizetés elé helyezve a prioritási listán, bár ezt egy 2700 munkaadó bevonásával készült mítoszromboló felmérés egyszer megcáfolta. Ezek – a legutóbbit leszámítva – nem meglepő információk, az már inkább az, ami a TD Bank felméréséből derült ki, amely 1500, az említett korcsoportba tartozót kérdezett meg vásárlási szokásairól.
A felmérésből többek között kiderült, hogy több készpénzt használnak, mint gondolnánk, félnek az eladósodástól, nem igazán érdeklik őket a pontgyűjtő kártyák és ugyan többet vásárolnak, mint más korosztálybeliek, viszont az akciókra csapnak le, így kevesebb pénzt költenek.
Az egyetlen kategória pedig, amire bárki másnál több pénzt áldoznak, az a kávé és a gyorskaja. Ennek oka nyilván a rohanó életmód, de ha kicsit jobban megkapargatjuk a dolgot, azt látjuk, hogy nem csak ez a generáció az, amelyiket szorítják a határidők, inkább arról van szó, hogy a hatékonyság mellett a kényelem az, ami magyarázza költési szokásaikat, már ha a főzésről van szó. Ezért ha cégének célközönsége az Y generáció, jó, ha tudja, hogy nem csak minőségi termékre, szolgáltatásra vágynak, de ezt minél előbb szeretnék megkapni – írja a felmérésre hivatkozva az Inc.com.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!