Vállalkozás hvg.hu 2015. június. 22. 08:49

Ha Tesco klubkártyája van, kapaszkodjon!

A Dunnhumby (vagyis a Tesco áruházlánc klubkártyákat működtető leányvállalata) iránt komolyan érdeklődni kezdett a Google. Egy kockázati tőkebefektetővel párban akár bő 3 milliárd dolláros ajánlatot is tehet a vállalatra – írja a Business Insider. Az üzlet lényege: közelebb jutni a vásárlói lélekhez.

A Google hivatalosan is fontolgatja, hogy felvásárolja a Tesco adatfeldolgozással foglalkozó vállalatát, a Dunnhumbyt – írta a Business Insider. A cég – amely főként a Tesco-klubkártyákról ismert – azért lehet a keresőóriás számára érdekes, mert a felhalmozott adatokból fogyasztói profilokat generál, amit felhasználva képes hatékony, személyre szabott ajánlatokkal bombázni a Tesco vásárlóit.

Na, megmondjuk, mit tenne még a kosárba?!
Stiller Ákos

Nem meglepő, hogy az adatgyűjtésben és adatelemzésben utazó Google vonzó célpontnak látja a Tesco cégét. Egyes hírek szerint az eladási ár akár több mint 3 milliárd dollár is lehet, és a Google az üzletet nem egyedül, hanem a kockázatitőke-befektető Permirával közösen próbálná meg nyélbe ütni.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.