2015. március. 13. 16:24 hvg.hu Utolsó frissítés: 2015. március. 13. 17:44 Vállalkozás

Élesedik a verseny a Tesco és a Magyar Posta között

Versenyben vannak a Magyar Posta csekkbefizető automatái a Tesco csekkpont termináljaival – közölte a Világgazdaság.

Egy hónapja működik a Magyar Posta húsz csekkbefizető automatája – írta a VG, amely szerint az állami vállalat automatáinál eddig huszonötezer csekket adtak fel 270 millió forint értékben.

A forgalom szinte garantált, hiszen a magyar lakosság 70-80 százaléka továbbra is sárga csekkel rendezi rezsiköltségét, évente 200 millió darab ilyen megbízást adnak fel a postán. Ráadásul eddig csak a teljesen megszemélyesített, gépi kitöltésű csekkeket lehetett így befizetni, mostantól viszont – a Magyar Posta tegnapi közlése szerint – már minden szolgáltató, valamennyi csekkjét, még a kézzel írottat is.

Fő rivális a Tesco, amelynek február 9-től már minden áruházában működik az ingyenes csekkpont terminál. Egyelőre csak a GDF Suez energia cég csekkjeit fogadják el, de a lista folyamatosan bővülhet. A terminál által kinyomtatott bónt a kasszáknál kell átadni és készpénzzel lehet fizetni. A fizetését követően pedig egy hivatalos igazoló blokkot kap az ügyfél, melyen minden szükséges adata szerepel.

Az automatákat a Digit Pont Network Kft. telepítette. Mivel a bankok és közüzemi szolgáltatók fejlesztései ellenére nagyon lassan csökken a sárga csekkek aránya, ezért biztosra vehető a forgalom – írta a VG.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.