Vállalkozás MTI 2014. november. 12. 13:04

Megpróbálkozik a Fekete Péntekkel egy magyar áruház

Az Amerikában ismert akcióval, a Fekete Péntekkel népszerűsíti az internetes vásárlást idén itthon az Extreme Digital. Várkonyi Balázs ügyvezető szerint lehetnek olyan termékeik, amelyekre akár 70 százalék kedvezményt adnak. Elsősorban olyan vásárlók figyelmét próbálják felhívni, akik még nem vagy csak ritkán vásároltak eddig interneten.

A Fekete Péntek eredeti üzleti modelljének lényege, hogy az áruházak haszonkulcs nélkül, akár veszteséggel is igyekeznek minél több vevőt az áruházba csábítani. Ennek megfelelően az Extreme Digital is 20-30 százalékos, esetenként 70 százalékos árengedményt ad majd körülbelül 300-350 árucikkre november 21-én – magyarázta az ügyvezető.     

Az akciós napon 200 ezer internetes látogatóra és 10 ezer vásárlásra számítanak. A Fekete Péntek bevezetésével az edigital hagyományt kíván teremteni Magyarországon – mondta Várkonyi Balázs.

Magyaroszágon az online értékesítési forma a kiskereskedelmi forgalom 2,5 százalékát adta 2013-ban, az arány a nyugati országokéhoz képest még viszonylag alacsony, de 2013 így is az áttörés éve volt Magyarországon, amikor az ágazat 40-50 százalékos forgalomnövekedést ért el – tette hozzá.

hvg360 Tiszóczi Roland 2025. február. 18. 19:45

Aki fél Hollywoodot bepalizta: a világ legsármosabb szélhámosa, Christophe Rocancourt

Máig Christophe Rocancourt az egyik legismertebb francia Hollywoodban, akinek ünnepelt sztárok, modellek és szépségkirálynők keresték a társaságát – többüket feleségül is vette. Kimagasló színészi képességeit és hihetetlen meggyőző erejét azonban nem a filmvásznon kamatoztatta: hol francia nemesnek, hol a Rockefeller család örökösének vagy Sophia Loren törvénytelen fiának, hol filmproducernek vagy menő bokszpromóternek adta ki magát, hogy a lehető legtöbb pénzt csalja ki áldozataiból. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.