Vállalkozás MTI 2014. november. 12. 13:04

Megpróbálkozik a Fekete Péntekkel egy magyar áruház

Az Amerikában ismert akcióval, a Fekete Péntekkel népszerűsíti az internetes vásárlást idén itthon az Extreme Digital. Várkonyi Balázs ügyvezető szerint lehetnek olyan termékeik, amelyekre akár 70 százalék kedvezményt adnak. Elsősorban olyan vásárlók figyelmét próbálják felhívni, akik még nem vagy csak ritkán vásároltak eddig interneten.

A Fekete Péntek eredeti üzleti modelljének lényege, hogy az áruházak haszonkulcs nélkül, akár veszteséggel is igyekeznek minél több vevőt az áruházba csábítani. Ennek megfelelően az Extreme Digital is 20-30 százalékos, esetenként 70 százalékos árengedményt ad majd körülbelül 300-350 árucikkre november 21-én – magyarázta az ügyvezető.     

Az akciós napon 200 ezer internetes látogatóra és 10 ezer vásárlásra számítanak. A Fekete Péntek bevezetésével az edigital hagyományt kíván teremteni Magyarországon – mondta Várkonyi Balázs.

Magyaroszágon az online értékesítési forma a kiskereskedelmi forgalom 2,5 százalékát adta 2013-ban, az arány a nyugati országokéhoz képest még viszonylag alacsony, de 2013 így is az áttörés éve volt Magyarországon, amikor az ágazat 40-50 százalékos forgalomnövekedést ért el – tette hozzá.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.