Zsúfolásig megtelt előadóteremben, magabiztosan győzködte Norbi az érdeklődőket – köztük leendő befektetőit – hogy a pesszimista üzleti terv alapján is szép hozamra számíthatnak, akik Update-részvényt vásárolnak, sőt egyenesen azt vizionálta, hogy az update brand olyan világraszóló hírnevet hoz az országnak, amihez csak a Rubik-kocka sikere mérhető.
Magabiztos léptekkel érkezett az Aquincum Hotel előadótermébe Norbi, ahol már szép számmal várták a Portfolio rendezvényén megjelent érdeklődők. Hogy magabiztossága ne maradjon kétséges, az első mondatok után többször is megkérte a szervezőket, hogy nyomják feljebb a hangerőt. A fitneszguru gyorsan végigszaladt élettörténetén, így azok is megtudhatták, akik eddig még nem hallották, hogy gyermekkorában kövér volt, de 9 hónap alatt sikerült 40 kilót ledobnia, úgy hogy csak citromos dietet vagy vizet ivott, mint a palánta. Majd beszélt vállalkozó karrierjéről, ami 300 ezer forinttal, egy kis lichthoflakásból indult és mára a 10 milliárdos éves bevételig és a tőzsdei bevezetésig jutott.
Agassi Update-galuskával eszi a csirkepörköltet
„Háromszor akkorák vagyunk termékszámban, mint az egész európai vagy amerikai alacsony szénhidrát termékeket forgalmazó piac, Atkinsnek, aki a világ legnagyobb élelmiszer áruházláncába, a Walmartba szállít, mindössze 64 terméke van, amíg az update1 több mint 300 terméket kínál!” – vázolta a piaci viszonyokat az egyre inkább belelkesedő Norbi, aki egy magyar, de nemzetközi márka építését tűzte ki célul, aminek népszerűsítésére 600 millió forintos marketingbüdzsét különítettek el.
Ennek a kampánynak a legmeghatározóbb része André Agassi megnyerése, aki a márka reklámarca lesz. Hogy miért rá esett a választás, Norbi így magyarázta: „világhíres fitneszes nincs, ezért ezen túl kellett lépnünk. A Eurosport tévécsatornán leggyakrabban focit lehet tenisszel felváltva látni, de ha belegondolunk a focival leginkább sört, chips-et, ilyesmit reklámoznak, ami nem igazán felel meg egy egészséges életmódot népszerűsítő márkának, így maradt a tenisz. Megkerestük Nadalt, és Federert is, előbbi már azelőtt elküldte, hogy mennyi pénzt kér, mielőtt tudta volna, miről van szó. Aztán arra is felhívták a figyelmem, hogy egy aktív sportoló esetében az is problémás, ha esetleg megsérül, vagy még rosszabb: megbukik egy doppingteszten. A végén így jutottunk el Agassihoz, aki már nem aktív, de széleskörűen ismert. Ő lesz a márkánk nagykövete." Norbi már a nemzetközi sajtó szalagcímeit is vizionálta: Agassi egészséges életmódot népszerűsít egy magyar sráccal!
„Nem tudjuk elrontani!”
Norbiék úgy számolnak, hogy a részvénykibocsátástól számított 5 éven belül 60 milliárdot fog érni a most 6 milliárdos vállalat. „Megyünk Londonba a business centerbe és Ausztriába a Maria Hilfer Strasséra” – azonosította a célpiacokat a fitneszkirály. A tervek szerint legalább 0,8 legfeljebb 2.2 millió részvényt értékesítenek elsőre, majd egy zártkörű, 840 milliós tőkeemelésre kerül sor. A tőzsdei bevezetés október második felében várható. Jelenleg 86 magyar Update-üzlet van, 24 szlovák, 1 cseh, és továbbiak nyílnak Angliában, Ausztriában és Szerbiában. A tervek szerint 6-8 termék kerül majd az európai kiskereskedelmi láncokba, hogy megismerjék a terméket, a további termékkínálat a saját üzletekben lesz elérhető, amik franchise- hálózatban működnek majd.
„Havi 1-2 boltnyitással számolunk, és 2-2,2 milliárdos árbevétellel évente, 1-1,2 milliárdos cash flow-val a negyedik év végére” – vázolta az üzleti tervben szereplő főbb adatokat Török Bálint, a Buda-Cash Brókerház elemzője, aki szerint ezek egy pesszimista forgatókönyv esetén teljesülő számok. Norbi ezt láthatóan izgalomban, de nyugalmat magára erőltetve, összekulcsolt kézzel hallgatta, majd az előadás végén feltett kérdések megválaszolásakor kifejtette, hogy a legrosszabb esetben is jobb tobb hasznot produkálnak majd a jelenlegi állampapír-hozamoknál, a pozitív végkifejletet pedig egészen odáig vitte, hogy a Rubik-kocka után, az update1 lehet a következő, világszerte elismert és híres magyar produktum.
„Kiposztolok egy új terméket, és máris megy fel a részvény árfolyama”
Az előadás végén Norbi, aki nem tartja magát egy „Berki-jelenségnek”, nem tudta elhagyni a színpadot, mert egy 25-30 főből álló gyűrű vette körbe, ahonnan záporoztak rá a kérdések, amelyeket türelmesen, egyesével megválaszolt. Ekkor ejtette el azt is, hogy a tőzsdére lépés gondolatát - a meggyőző létszámú - az ország legnagyobb Facebook-rajongótábora ültette el benne, hiszen ez olyan ingyenes hirdetési felület, ahova, ha valamit posztol, egyből másfélmillió ember olvassa el. „Kiposztolok egy új terméket, és máris megy fel a részvény árfolyama” – nézett a jövőbe Norbi. Az aggodalmaskodókat pedig azzal nyugtatta, hogy „be vagyok melegítve, nem fogok meghúzódni”.
A fitneszguruval készült múlt heti interjúnkat ide kattintva olvashatja.
Az Ön cége sikeres? Ossza meg velünk sikertörténetét, és mi megírjuk! Kérjük adja meg elérhetőségeit, hogy megkereshessük.