Vállalkozás hvg.hu 2014. június. 23. 13:06

RTL: Elnézett pár nullát a Napi Gazdaság

Nem 1,6 milliárd, hanem összesen 1 millió 680 ezer forint tiszteletdíjat vettek fel 2013-ban az RTL Klub vezetőségének tagjai – erre hívták fel a figyelmet a kereskedelmi tévé közleményében. A hétfői Napi Gazdaság írt a tavalyi tiszteletdíjakról, de valószínűleg elnézték a számokat. „Nehéz elhinni, hogy egy gazdasági szaklap ne tudná helyesen értelmezni egy vállalat éves beszámolóját” – reagáltak az RTL-től.

A Napi Gazdaság azt írta, hogy összesen 1,6 milliárdot fizetett ki tiszteletdíjként tavaly az RTL Klub a tévécsatornát működtető társaság igazgatósági és felügyelőbizottsági tagjainak. A lap szerint a 14 érintett vezető átlagosan és fejenként bruttó 110 millió forinttal lehetett gazdagabb az elmúlt évben. Ez azt jelenti, hogy tizenegyszer magasabb volt az átlag felsővezetői fizetés a dolgozóinál – tették hozzá a cikkben.

Az RTL Klub közleményében idézték a Magyar RTL Zrt. 2013-as beszámolóját. Eszerint „A Társaság, az Igazgatóság és a Felügyelő Bizottság tagjai részére 2013. évben összesen 1.680 e Ft tiszteletdíjat fizetett ki”.  Vagyis 1 millió 680 ezer forintot.

Ez az összeg a társaság igazgatóságára és felügyelőbizottságára, nem pedig a cég menedzsmentjére vonatkozik, amelyre vonatkozó adatokat az éves jelentésben soha nem lehet találni – tették hozzá.

A Magyar RTL helyreigazítást kért a gazdasági szaklaptól.

Nyomtatási hiba, online is

A Napi Gazdaság weboldalán hétfőn, kora délután helyreigazítást tettek közzé. „A Napi Gazdaság nyomtatott illetve online változatában a cégbírósági adatok alapján - nyomtatási hiba miatt - pontatlanul állítottuk, hogy az RTL Klub az igazgatóság és a felügyelőbizottság tagjai részére összesen 1,6 milliárd forint tiszteletdíjat fizetett ki tavaly. A valóságban az összeg 1,68 millió forint”.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.