2014. április. 10. 13:25 MTI Utolsó frissítés: 2014. április. 10. 13:23 Vállalkozás

A Pick már dörzsöli kezeit a húsvétra gondolva

2-3 százalékkal nagyobb bevételre számít az idén a húsvéti füstölt áruk piacán a Pick Szeged Zrt.

A tavalyival egyező mennyiség eladásából, értékben 2-3 százalékkal nagyobb bevételre számít az idén a húsvéti füstölt áruk piacán a Pick Szeged Zrt. - tájékoztatta az újságírókat Ámann Gábor, társaság kereskedelmi igazgatója csütörtökön Budapesten.

A cég és a Tesco-Global Áruházak Zrt. közös sajtótájékoztatóján elmondta: a Nielsen Piackutató tavalyi adatai szerint húsvétkor a füstölt termékekből mintegy 4 ezer tonnát értékesítettek az országban, mintegy 5 milliárd forintért. A Pick füstölt áru piaci részesedése volumenben mintegy 11, értékben pedig 15 százalék. A füstölt áruk mintegy 40 százalékát adják el a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódóan.

Orosz András, a Tesco-Global Áruházak Zrt. marketing operációs igazgatója szerint a Tesco áruházak az idén mintegy 1300-1400 tonna füstölt árut értékesítenek húsvétkor. Ennek a mennyiségnek a 80-90 százaléka a sonka termékkörbe sorolt áru.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.