Kínában labdába se rúg, nálunk meg kiugróan jól teljesít az idén az autókereskedésekben. Az Opel titka ez vagy a miénk?
Csak pár napja, hogy megíruk, kivonul Kínából az Opel, mert a GM márkája ott a kutyának se kell, erre itt a meglepetés: nálunk erőn felül teljesít a németországi autógyártó. A szegmens 22 százalékos növekedéséből az Opel vette ki leginkább a részét, ami akkor is szép eredmény, ha a 2008 után gyakorlatilag a megszűnés szélén táncoló autókereskedének alacsony bázisról kell visszatornásznia magát.
A márciusban üzembe helyezett 6208 új személyautó közül az Opel 777 darabot "vállalt magára", a legtöbben azonban nem privát használatra, hanem cégkocsinak választották a GM európai gyrátmányát. Ezzel a magyarországi piac 12,5 százalékát sikerült lefednie a márkának.
A képzeletbeli dobogó második fokára a Ford került fel (655 db), a harmadikra a Skoda (607 db).