Itt az újabb Starbucks
Az idei nyáron második új kávézóját nyitotta meg a vállalat, ezzel kilencre bővül a magyarországi Starbucks-egységek száma. Az új üzlet az Árkád 2-ben indult 161 négyzetméteren.
A Starbucks új kávézójának belső terei az ipari jelleg elemeit hordozzák magában: vaslemezzel burkolt felületek, bárszékekkel ellátott közösségi asztalok, valamint a pult idomacél élzárásai jellemzik. A térelválasztók is ipari állványra utaló formákat mutatnak, amelyekhez népi ihletésű, egyedi mintázatú fonott fa betétek kerültek. Kiegészítőként a kávézót magyar hagyományokat idéző fonott kosarak díszítik – idézi a Franchiseportal a cég közleményét.
Ma a Starbucks-hálózat 61 országban több mint húsz ezer kávézóval van jelen, aminek a mintegy felét partnerek üzemeltetik. A Starbucks Corporation az idei első negyedévben a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 11 százalékkal, 3,6 milliárd dollárra növelte nettó bevételeit. A negyedév alatt nem kevesebb, mint 570 új üzlettel (ebből ugyan 337 a tavaly felvásárolt Teavana teabár) bővítette globális hálózatát, melyek közé az első vietnami kávézó megnyitása is tartozik. Az elmúlt 12 hónapban pedig közel 1500 új kávézó nyílt.
Magyarországon – a vártnál valamivel később – csak 2010-ben jelent meg a kávéhálózat, a Westend City Center bevásárlóközpontban.