2012. december. 21. 15:52 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. december. 21. 15:50 Vállalkozás

Francia multi tér vissza Magyarországra

Visszatér a magyar piacra a kültéri hirdetésekkel is foglalkozó francia multi, a JCDecaux, amely pénteki bejelentése szerint megvásárolta a hazai kültéri hirdetési piac legnagyobb szereplőjét, az Epamediát.

A francia JCDecaux megvásárolta a kültéri hirdetésekben itthon piacvezetőnek számító Epamediát a JOJ Media House-tól - közölte a párizsi székhelyű vállalat. A JCDecaux 2009-ben hagyta el Magyarországot, amikor megszüntette a Kelet-Európában működő vegyesvállalatát az Affichage Holdinggal.

A magyarországi Epamediát korábban a Raiffesen Bank adta el a szlovákiai JOJ Media House-nak, a céget mőst tőlük veszi át a francia társaság. A JCDecaux vezérigazgatója, Jean-François Decaux a közlemény szerint kifejezte örömét, hogy vállalata visszatér a hazai piacra. Hozzátette, a felvásárlás egy újabb lépés a kültéri hirdetési szektor konszolidálására.

Az Epamedia 2006-ban 25 éves szerződést írt alá a fővárossal a buszmegállókban található hirdetési felületekre, a JCDecaux pedig ugyancsak építene arra a szintén 2006-ban aláírt megállapodásra, amely a szabadon álló citylight és mozgó óriásplakát felületekre vonatkozik - tette hozzá a közlemény. 

Kult Köves Gábor 2024. december. 29. 20:00

Dobó Kata amerikai filmje és Andy Vajna vikingjei is az élmezőnyben – Hollywood legnagyobb bukásai

Hollywood legnagyobb bukásai közt van olyan film, amely öt rendezőt fogyasztott el, köztük Coppolát is. És olyan is, amelynek zsiráf szereplője rálépett a saját péniszére. Börtönbe küldött rendező, reciklált díszlet, elhízott rabszolgalány és egy elképesztő szexjelenet – Tim Robey, a Telegraph filmes újságírója Box Office Poison című könyvében mesél a legendás bukások hátteréről. A szerzővel beszélgettünk.