A skandináviai központú technikai és sportruházati márka, a Helly Hansen eddig is kiváló pénzügyi teljesítményei után a rekord 2011-es éves és 2012-es első negyedéves eredményekkel tovább erősödött.
A 2011-es EBITDA közel 50 százalékkal ugrott meg, miközben a nyereség 275 millió dollárral emelkedett. A 2012-es első negyedéves nyereség közel 15 százalékkal, az EBITDA pedig több mint 300 százalékkal nőtt, ami a bővülő bevételeknek, illetve a folyamat- és költségoptimalizálásnak köszönhető. A Helly Hansen továbbra is hasznát látja a négy évvel ezelőtti stratégiai váltásnak. A cég 2011-es éves EBITDA-ja majd 50 százalékos növekedéssel 24,9 millió dollárra ugrott. Mindezt az olyan kulcsfontosságú piacokon elért sikerek tették lehetővé, mint az Egyesült Államok és Kanada, valamint a márka hazai, norvég piacának a teljesítménye, ahol az értékesítés 15 százalékkal nőtt a legnagyobb országos kiskereskedelmi partnertől való elválás ellenére is.
2012 továbbra is erős évnek indul a kezdeti, első negyedéves rekord eredménnyel és a nyereség várható tavaszi 16 százalékos növekedésével, amit főleg az ázsiai, észak-amerikai és norvég piacok eredményeztek. A vállalat kilátásai továbbra is pozitívak az idei évre, és arra számítanak, hogy 2012-ben már sorban a harmadik alkalommal fog rekord eredményt elérni.