Vállalkozás hvg.hu 2012. április. 04. 10:38

Élre tör a CBA

A CBA vezérigazgatója szerint elengedhetetlen, hogy az élelmiszerpiac vezető cégei magyarok legyenek, cégük célja pedig az, hogy az élre kerüljenek. A CBA most 20 éves.

A CBA célja, hogy az élelmiszer-kereskedelemben az első helyre kerüljön a cégük, ehhez pedig minden törvényes eszközt igénybe vesznek, de lobbitevékenységet például nem folytatnak - mondta a CBA huszadik születésnapja apropóján szervezett sajtótájékoztatón Baldauf László, a CBA vezérigazgatója.

Az elnök szükségesnek nevezte a konkurencia jelenlétét, de elengedhetetlennek tartja, hogy az élelmiszer-kereskedelem vezető cégei magyarok legyenek. „Sehol nem engedik külföldi kézbe a vezető pozíciókat” - magyarázta.

A 2011-es évről úgy nyilatkozott, hogy számukra is meglepetést okozott a CBA Príma üzletek forgalmának a vártnál nagyobb növekedése. A csoport összességében 2 százalékkal tudta növelni forgalmát tavaly, az egy évvel korábbihoz képest. A vezérigazgató szerint a növekedést elsősorban a Príma-hálózat és a saját boltjaik húzták.

Fazekas István