A magyar tulajdonú tervező és kivitelező DVM group tavaly rekordnak számító, 3,2 milliárd forintos árbevételt ért el. A piaci előjelek nem kimondottan kedvezőek, de a társaságnál ennek megismétlését tűzték ki célul 2012-re is. A cég olyan luxusmárkák budapesti üzleteit tervezte, minta az Armani, a Nespresso, a Max Mara vagy a Burberry.
Fennállásának legjobb évét zárta a tervezéssel, kivitelezéssel, és környezettudatos szaktanácsadással foglalkozó magyar tulajdonú DVM group, miután 2011-ben 3,2 milliárd forint árbevételt ért el – tájékoztatta a Világgazdaságot Massányi Tibor, a cég design & project management igazgatója.
A cégcsoport az elmúlt 15 évben jelentős piaci pozícióra tett szert egyik fő tevékenységi körében, az úgynevezett high-end retail üzlethelyiségek tervezése és kivitelezése terén, amelyek közül az Andrássy úton többet is a DVM group hozott létre.
A társaság még 2008 előtt kapott megbízást a Vodafone-tól a Westend City Centerben lévő, majd további húsz, megyeszékhelyen található üzlethelyiség kialakítására. Ezután jött a Burberry-től a megrendelés, majd luxusmárkák körében ismét kedvenc célponttá váló Andrássy úton évente legalább egy nagy volumenű munkát elnyerve többek között az Armani, a Max Mara, a Vertu, vagy éppen a Nespresso új üzletét tervezték vagy alakították ki.
A kiskereskedelmi üzletek érintő tevékenység mellett az elmúlt időszakban a DVM group jelentős tapasztalatokat szerzett luxus éttermek kialakításában is, valamint több éve jelentős aktivitást köt le vezető tevékenységként az irodák tervezése és azok kialakítása is. A december közepén megnyílt első hazai HardRock Café-ért is a DVM felelt.