Ázsiát öltözteti a spanyol ruházati lánc
Az értékesítés ezzel elére a 8866 millió eurót, a nyereség az 1179 milliót.
Az értékesítés ezzel elére a 8866 millió eurót, a nyereség az 1179 milliót. Az eredményadatok a vártnak megfelelően alakultak, az árbevétel kicsit jobb lesz a 8,82 milliárdos előzetesen becsült értéknél.
Az egyebek mellett a Zara és a Berschka márákat üzemeltető spanyol cégcsoport az időszak alatt 45 országban 300 új üzletet nyitott, amellyel a negyedév végére a hálózat 77 országban 4907 egységre bővült . A cég jelentése ugyanakkor beszámolt arról is, hogy az idén december 9-én Rómában az 5000. egység, egy öko-hatékony Zara áruházat is átadtak már.
A cég forgalmának jelentős része (s a terjeszkedés is) az ázsiai térségre összpontosul: a harmadik negyedévben 8-8 egységet adtak át Japánban, illetve Dél-Koreában és 42-t Kínában.