Túlteljesítette a várakozásokat a világ legnagyobb reklámcége
A Bloomberg konszenzusa 403 millió font volt; a 2008-as jelentés legalsó sorában 439,1 millió font állt.
A Bloomberg konszenzusa 403 millió font volt; a 2008-as jelentés legalsó sorában 439,1 millió font állt.
A 2009-es árbevétel 8,68 milliárd font, ez 16,1 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
A WPP (is) komoly leépítéseket hajtott végre, az alkalmazottak száma 2009 végén 105 318 volt, 6,7 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban.
A társaság szerint az idén – nem kis részben a téli olimpiának és a labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően – stabilizálódhat a helyzet a globális reklámpiacon.
A nagy riválisok közül a Publicis arról számolt be, hogy 2009-ben árbevétele 3,8 százalékkal, adózott eredménye pedig 9,8 százalékkal csökkent.