2010. március. 05. 08:50 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2010. március. 05. 11:06 Vállalkozás

Túlteljesítette a várakozásokat a világ legnagyobb reklámcége

A Bloomberg konszenzusa 403 millió font volt; a 2008-as jelentés legalsó sorában 439,1 millió font állt.

A Bloomberg konszenzusa 403 millió font volt; a 2008-as jelentés legalsó sorában 439,1 millió font állt.

A 2009-es árbevétel 8,68 milliárd font, ez 16,1 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

A WPP (is) komoly leépítéseket hajtott végre, az alkalmazottak száma 2009 végén 105 318 volt, 6,7 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban.

A társaság szerint az idén – nem kis részben a téli olimpiának és a labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően – stabilizálódhat a helyzet a globális reklámpiacon.

A nagy riválisok közül a Publicis arról számolt be, hogy 2009-ben árbevétele 3,8 százalékkal, adózott eredménye pedig 9,8 százalékkal csökkent.

Ecoline