Négy éve nem volt ilyen: második helyre szorult az iPod a japán piacon
Ilyen „szégyen” négy éve nem érte az Apple lejátszóját.
Ilyen „szégyen” négy éve nem érte az Apple lejátszóját. A több új modellt – többek között 10 ezer jennél olcsóbb W-sorozatot – piacra dobó Sony részesedése 43,0 százalékra nőtt, az iPodé pedig 42,1 százalék volt – áll a BCN Inc. jelentésében.
A piackutatók megjegyzik: az iPod-eladások visszaesésében az iPhone-értékesítés megugrása is szerepet játszhat (az okostelefonokat természetesen nem vették figyelembe). A Sony ráadásul egyelőre csak saját hazájában próféta: az európai és az egyesült államokbeli piacon az iPodok egyeduralma töretlen.
Az Apple szeptember 9-i „rock and roll” rendezvényén az elemzők szerint új iPod-modellek mutatkozhatnak be, amelyek megerősíthetik Steve Jobs cégének egyeduralmát a digitális lejátszók globális piacán.