Az utasok szerint nem kaptak érdemi tájékoztatást, csak egy négyeurós utalványt, amit nem lehetett beváltani sehol.
Töb, mint egy teljes napot, 28 órát vártak egy Budapestre tartó Ryanair-gép utasai Milánóban, így vasárnap este helyett kedd hajnalban értek haza – derült ki az RTL Híradóból, ahol egyikük elmondta:
nem kaptak érdemi tájékoztatást, csak egy négyeurós utalványt, amit nem lehetett beváltani sehol.
Az RTL Híradóban az is elhangzott, hogy a Fővárosi Kormányhivatal közlése szerint az elmúlt időszakban 15 esetben indítottak fogyasztóvédelmi eljárást légitársaságok járatkésései miatt.
A HVG nemrég írt arról, hogy az Európai Unió külön légiutasjogokat biztosít a légiforgalmi késések és járattörlések okozta kényelmetlenségek kompenzálására. Kevesebben tudják azonban, hogy pontosan mikor alkalmazandók az uniós szabályozás által biztosított jogaink, a tudnivalókat itt részleteztük: