Személyeskedésig fajult az üzengetésük.
Közlekedési akciótervet jelentett be pénteken Lázár János építési és közlekedési miniszter, amelyről Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár a Facebook-oldalán írta le a véleményét. Lázár szerinte egy „közlekedési reformnak álcázott sajtótájékoztatón próbálta menteni a saját miniszterségét a magyar vasút szolgáltatási színvonalának teljes összeomlása után”.
Negatív rekord: amióta jegyzik, nem késtek ennyit a feláras vonatok, mint idén júliusban
Az elmúlt öt év adatait jelenítették meg.
Vitézy szerint a politikus olyan intézkedéseket próbált újdonságként beállítani, amelyek tizenkét éve hatályban vannak, a személyszállítási törvényben eddig is elő volt írva minimumszolgáltatás minden településre. A közlekedési szakértő, korábbi főpolgármester-jelölt szerint Lázár minden kritikusának „útszéli stílusban” szólt be, többek között neki is.
Lázár ugyanis a sajtótájékoztatón egy más témában feltett kérdésre válaszolva beleállt Vitézybe, aki szerinte lehetett volna közlekedési miniszter, de Orbán Viktor miniszterelnök nem őt választotta, ahogyan a budapestiek sem, főpolgármesternek. Szerinte ennek a két sokkhatásnak a feldolgozása időt vesz igénybe. Azt is állította, hogy Vitézynek valószínűleg mentális problémái lehetnek,
ezért vagdalkozik és olyanokkal foglalkozik, amiről se fogalma, se pontos információja, de egyszerűbb volna, ha elbujdokolna egy sötét szobába, és végiggondolná a saját életét, nem pedig a MÁV-val meg a Volánnal foglalkozna.
Vitézy úgy reagált: szórakoztatónak tartja, hogy „a főpolgármester-választás szoros eredménye kapcsán tesz megjegyzéseket az a Lázár János, akinek az embere 17 százalékkal kapott ki Márki-Zay Pétertől Hódmezővásárhelyen”.
Az elmúlt évtizedek legsikertelenebb közlekedési minisztereként Lázárnak inkább lemondania kellene, nem másokat leváltania. Egyébként is „miniszteri döntéseivel annyi kárt okozott, ami a kommunizmus évtizedeinek közlekedési minisztereit is alulmúlja” – tette hozzá.