A híradó kiemelt része volt a Dzsudzsák Balázs regenerálódását segítő italpor, ezért vizsgálódott a Nemzeti- Média és Hírközlési Hatóság.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa eljárást indított a TV2 ellen mert a Tények plusz június 12-i adásában „egy termékcsaládot és egy szolgáltatást olyan részletességgel és olyan eszközökkel mutattak be, amely kereskedelmi célokat szolgált”. A hatóság a vizsgálat során reklámnak minősítette az adást.
A riport/reklám Dzsudzsák Balázs magyar labdarúgó felépülésével foglalkozott, amelyben hangsúlyosan megjelent egy „különleges, Magyarországon egyedülálló kollagénpor”. Az adás szerint ez segítette Dzsudzsákot a regenerációban. A Seven Sekina nevű bőrápolási cég termékét kiemelve mutatták, amelynek egyébként Dzsudzsák a reklámarca.
A műsor a mai napig elérhető a tenyek.hu-n, amellett, hogy a TV2 műsorában is szerepelt, ezért a hatóság burkolt kereskedelmi közlemény közzétételének tilalmára vonatkozó törvényi rendelkezés három alkalommal történt vélelmezett megsértése miatt indította el az eljárást.