Várhatóan májusban fejeződik be az ország legforgalmasabb vasútvonalának számító M3-as metró öt és fél éve tartó felújítása.
Március 20-a délutántól újra Kőbánya-Kispest és Újpest-központ között jár az M3-as metró hétköznaponként egész nap a teljes vonalon, már az esti órákban sem kell pótlóbuszra szállni – írja a BKK közleményében.
Hozzáteszik, hogy azért még nem teljesen zökkenőmentes a közlekedés, ugyanis a Nagyvárad téren és a Lehel téren még tart a felújítás, ezeken az állomásokon nem állnak meg a szerelvények. A lezárt állomások környéke pótlóbusszal és egyéb járatokkal közelíthető meg.
Hétvégén csak Újpest-központ és a Göncz Árpád városközpont között közlekednek a szerelvények, a Göncz Árpád városközpont és Kőbánya-Kispest között az M3-as pótlóbusszal lehet utazni. Várhatóan májusban befejeződik az ország legforgalmasabb vasútvonalának számító M3-as metró öt és fél éve tartó felújítása.
A rekonstrukció után szinte egy vadonatúj, teljesen akadálymentes metróvonalat kapnak vissza a budapestiek. Az akadálymentesítés például fontos cél a rekonstrukció során:
Akadálymentes lett a Ferenciek tere és a Deák tér, Tarlós még buszoztatott volna helyette
A most átadott M3-as metróállomásokat is lifttel, illetve ferde lifttel szerelte fel a főváros, de öt évvel ezelőtt Tarlós István még azt magyarázta, nincs szükség liftre, mert csak sorban állnának előtte az emberek, miközben alacsonypadlós buszokkal hamarabb odaérnének.