És ebben csak az összekészítés, a postázás és a nyomdai költségek vannak benne, a plakátkampányról, Youtube-os, valamint Facebookos hirdetésekről, más platformokon sugárzott reklámokról egy szó sem esett még.
Elárulta a kormány, hogy mennyibe került a Nemzeti Konzultációs ívek eljuttatása a választókhoz. Az oldalukra feltöltött dokumentum alapján a küldemények összeállítása, a nyomdai borítékok előállítása, és a címzettek részére történő eljuttatása önmagában 2 357 942 960 Ft-ba került és erre jönnek még rá a nyomdai költségek, amelyek további 367 553 099 Ft-jába kerültek az adófizetőknek. Összesen tehát több, mint 2,7 milliárd forintot költöttünk arra, hogy a kormány 1,4 millió visszaküldött ívre hivatkozva elmondhassa, hogy a magyarok 97 százaléka utasítja el a szankciókat.
Mindezeken felül érdemes hozzávenni, hogy ez egy részköltség csupán, ugyanis a rendszerint milliárdos nagyságrendben mozgó marketingköltségeket (plakátkampány, Youtube, illetve Facebook hirdetések, reklámfilmek stb.) egyelőre nem csapták hozzá.