Itthon hvg.hu 2019. február. 25. 14:24

Kiderült, miből tudta teleplakátolni a várost az Orbán Gáspár-féle Felház

Március 15-én nagyszabású záró rendezvényt tart a Felház keresztény mozgalom, aminek egyik vezetője Orbán Gáspár.

Február közepe óta tele van Budapest az eseményre hívó plakátokkal.

Ilyenekkel:

De van olyan is, ahol az örök élet és az ingyen sör szerepel, ami erősen hajaz a Magyar Kétfarkú Kutya Párt kampányszlogenjére.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Orban Gaspar egyhaza lenyulta a szlogenunket.

Magyar Kétfarkú Kutya Párt (@magyarketfarkukutya) által megosztott bejegyzés,

A 24.hu megkérdezte a Felházat, miből van erre pénzük. Az egyik vezető, Ember Illés azt válaszolta:

A finanszírozással kapcsolatban ugyanaz a válasz mint eddig, adományokból tartja fenn magát a mozgalom, ezt is felajánlásból fizetjük ki. A mi nézőpontunkból nem alig volt pénzünk az alkalmakra, hanem Isten eddig is mindig gondoskodott mindenről, ahogy ezután is fog.

Hozzátette, volt már ilyen kampányuk, „mégpedig a Pécsi Felház előtt, ami bizonyos szempontból az addigi legnagyobb volumenű eseményünk volt, mint ahogy a mostani is az lesz, ezért fektetünk nagyobb hangsúlyt a kommunikációra most is”.

Megtudták azt is, 65 citylight plakát került ki a fővárosban (két cég, a Hungaroplakát Kft. és a JCDecaux Hungary Kft. helyein hirdettek), a plakátok egy hónapig lesznek kinn. Kiderült, hogy egyetlen plakáthelyért sem fizetnek többet 40 ezer forintnál egy hónapra, így a teljes kampány kijön 2,5 milliónál kevesebből, azaz körülbelül negyedáron hirdethetnek – a piaci árhoz képest, ugyanis last minute, visszamaradt helyeket vásároltak.

Volt rá pénzük, a Felház tavaly 34,3 millió forint adományt kapott. (Magánemberektől 13,7 millió, jogi személyektől 4 millió érkezett a számlára, a rendezvényeken tartott gyűjtésekből pedig 16,5 millió forint jött össze.)

Hirdetés