Nem lesz olcsóbb a 2rule a multicégeknél, árulta el a cég ügyvezetője egy futballbloggernek. A Nemzeti Sport márkát védő cikke viszont ennek ellenkezőjét állítja. A 2rule-t védő cikket Kele János szed ízekre a Facebookon.
Lendületes védőbeszédet írt Szöllősi György Mészáros Lőrinc akadémiájának egykori kommunikációs igazgatója, Puskás-ügyi rendkívüli nagykövet Mészáros Lőrinc sportlapjának főszerkesztője ugyanebbe a lapba Mészáros Lőrinc új sportszermárkájáról. A válogatott érvekre Kele János reagált a Facebookon – a futballszakértő korábban bírálta a 2rule történetét, amire felhívta a márka ügyvezetője és résztulajdonosa, Kővári Ágnes, és hosszasan beszélt vele. A beszélgetésből is merítve Kele tételesen vitába száll Szöllősi érveivel. A főbb tételek a következőek:
– Szöllősi politikai indíttatásúnak bélyegez meg minden kritikai véleményt a 2rule-lal kapcsolatban
– Amellett érvel, hogy eddig nem volt nemzeti sportszergyártó cég, holott ez nem igaz: Kele a Lancastot, Toti Sportot hozza fel ellenpéldának. "Elfelejtkezett volna róluk a főszerkesztő úr?
Esetleg arról van szó, hogy „saját, magyar, nemzeti” márka csak az lehet, melyet lapjának tulajdonosa alapít?"
– Az Adidas 30 év fejlesztés és működés után lett név a sportszergyártás világában, nem pedig alig pár hét működés után
– A 2rule nem lesz olcsóbb, mint a versenytársak, árulta el Kővári Kelének, azaz Szöllősi olcsóságra vonatkozó érvei nem állnak meg.
– Szöllősi elismeri, hogy a 2rule is a tao-pénzekre hajt,
"világos, hogy ennek a bővülő piacnak a bekebelezése politikai kérdés – ha ugyan önmagában már a megcélzott közpénzek okán ne lenne eleve az.
A „hazai magáncég felépülése és megerősödése” eddig sem volt kérdéses, a sajtóban megjelent kritikák alapját javarészt az jelentette, hogy korábban, más tulajdonosi szerkezettel bíró magyar magáncégek nem voltak képesek ilyen gyors berobbanásra a piacon, nem szereztek ilyen gyorsan ügyfeleket, és nem kapták meg maguk mögé reklámhátszélnek a köztévé műsorait sem."