Kevés nagyvállalat veszi ilyen komolyan a felelős állattartást, egyben azt, hogy nem terjeszt hülyeségeket, csak mert cukin mutat a reklámban.
A kisvállalkozóknak szánt új díjcsomagot akarta népszerűsíteni a Telenor azzal az új, pörgős reklámfilmmel, amely a tévében és interneten is fut. „Úgy tűnt, a közönségnek tetszik, mindenki boldog volt a jól végzett munka láttán” – írják saját vállalati honlapjukon.
Csakhogy elkezdtek jönni a dühös kommentek, mert a filmben látható egy jelenet egy hörcsögről, amely egy kereket hajt. A közkeletű tévhittel ellentétben ezek apró állatokat egyáltalán nem szabad ilyen kerékbe tenni, mert az szenvedés számukra, ráadásul sérülést okozhat.
Erre hívták fel a kifejezetten hörcsögökkel foglalkozó közösségi oldalról érkező hozzászólók a vállalat figyelmét, és a Telenor szokatlanul példamutatóan viselkedett: bocsánatot kért, majd utólag módosította a már futó reklámot, kiszedve abból a hibás jelenetet. A saját oldalukon pedig közzétették a hörcsögök tartásának helyes szabályait, és azt ígérik, még körültekintőbbek lesznek a reklámok forgatásánál.
A hörcsögmentő szervezet pedig nyilvánosan köszönte meg a Telenor hozzáállását, azt, hogy „foglalkoznak egy ilyen apró kisállat életével, támogatják és terjesztik a helyes hörcsögtartást.”