Bár Kuna Tibor cége 3 milliárdot kapott a vizes vébé reklámozására, a cég nem hajlandó elárulni, hogy jelent-e már meg egyáltalán külföldi médiafelületen bármi is a vizes vébéről.
Nem árulja el a szervezőcég és a megbízott ügynökség, hogy megkezdődött-e már a vizes vébé nemzetközi kommunikációja – írja a Magyar Nemzet.
Borsa Miklós, a Bp2017 Kft. szóvivője még kedden sem tudott választ adni erre a kérdésre, mert mint mondta, ezeket a feladatokat a világbajnokság kommunikációjával megbízott Trinity International Communications Kft. koordinálja. A Szijjártó Péter külügy- és Seszták Miklós fejlesztési miniszterrel is jó kapcsolatot ápoló Kuna Tibor ügynöksége azonban saját feladatáról sem ad megfelelő tájékoztatást a sajtónak. A lap úgy tudja, ezt a Bp2017 Kft. vezetése már nehezményezte is, de a Trinity továbbra sem közölt részleteket a nemzetközi kampányról.
A nemzetközi kampány azért fontos kérdés, mert egy jól sikerült reklámhadjárat jelentősen megdobhatja a vb-re hazánkba érkező külföldi sportturisták számát. Üzleti szempontból épp ezért az lenne a logikus lépés, ha a Trinity számára biztosított nettó 3 milliárdos keret nagy részét külföldön költenék el, vélik a szakértők.
Ennek ellenére miközben a nemzetközi kampányról annyit sem hajlandók elárulni, hogy jelent-e már meg egyáltalán hirdetés külföldön, itthon a kormányközeli sajtó bevonásával elég látványosan zajlik a népszerűsítés, holott a hazai közönség nem jelent plusz vásárlóerőt gazdasági szempontból.