Itthon Gergely Zsófia 2017. április. 21. 11:28

A dolgozók motiválásával és új logóval folytatódik az Origo betörése

Gergely Zsófia
Szerzőnk Gergely Zsófia

Nemcsak az Origo Zrt. cégnév tűnt el, de rövidesen új logóval, arculattal és céges honlappal folytatja az egykor objektív portál begyalulását az új tulajdonos, a New Wave Media – tudta meg a hvg.hu. Erről maga Száraz István vezérigazgató tájékoztatta körlevélben a (még) ott dolgozókat, akiknek új motivációs eszközöket ígért. Többen nem várták már meg, hogy még jobban motiválják őket kormánybarát cikkek gyártására, inkább távoztak a laptól.

Egy év telt el az Origo „felvásárlása” óta – írta e jeles alkalomból küldött körlevelében a cég munkatársainak a portált bekebelező New Wave Media vezérigazgatója, Száraz István. Tavaly májusban fedte fel Száraz, hogy több cégen keresztül az övé a Matolcsy György/MNB-féle alapítványi támogatásba belebukott vs.hu, illetve a New Wave Media által megszerzett Origo.

Korábban többször írtunk arról, hogy sikerült az egykor mértékadó, továbbra is óriási eléréssel rendelkező portált lakájmédiává tenni, a folyamatot Száraz a levele alapján mindenesetre úgy értékeli, hogy a New Wave és az Origo Zrt. egyesítése óta sikerült „a két cég mögötti apparátus és az operatív tevékenységek összehangolásával egy erős, fejlődő és előremutató céget” létrehozni.

A tájékoztatás apropója elsősorban az volt, hogy lecserélik a cégnevet, az Origo Média Zrt. megszűnik, illetve New Wave Media Group Zrt.-ként működik tovább – erről a HVG hetilap mostani számában is olvashat.

Arc/ulat - váltás

Ahogy Száraz fogalmaz, a „közös brand” helyett mostantól maradt csak a New Wave név, a változást új céges logóval, arculattal és céges honlappal fejezik majd ki, de még az irodadizájnt is újraszabják. A céges logót a portfólió minden tagjánál cserélik, az összes céges e-mail is @nwmgroup.hu-ra végződik majd, egyedül a szerkesztőségben dolgozók origós címe nem változik.

Száraz felvetített víziója szerint a cég „2017-ben is folytatja expanzív stratégiáját”, fejlesztik termékoldalaikat, fokozzák CSR-tevékenységüket.

Miután a héten négyen távoztak a kormányérdekeket kiszolgáló portáltól, különösen pikáns, ahogy Száraz átcsap öntömjénezésbe és a dolgozók lelkesítésébe. Mint írta, olyan munkahelyet akarnak biztosítani, „ahol mindenki megtalálja a számítását, a motiváltság fokozására pedig különböző eszközöket" dolgoznak ki. Úgy tűnik, többen már ahhoz sem voltak elég motiváltak, hogy ezt kivárják: a levél április 13-i dátummal jött, 18-án a 24.hu írta meg, hogy felállt a fotórovat vezetője, majd sorra távoztak a héten többen, köztük a tévé rovat egyik újságírója is.

A siker és bizonyítéka

„Célunk továbbra is a magas minőségű szolgáltatásnyújtás és a fogyasztók kiszolgálása minden fronton” – írja Száraz, aki szerint „a sikert mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2017 márciusában mi generáltuk a legtöbb oldalletöltést a médiapiacon, gratulálok Nektek!”.

Ami pont olyan kozmetikázás, mint hogy Dirk Gerkens Tv2 vezér már „csoportszinten” akarja megelőzni az RTL Klubot: az Origo-NWM csoport ugyanis valóban a legnagyobb havi total PI-t érte el márciusban, egy paraszthajszállal megelőzve a CEMP-csoportot, és még egy paraszthajszállal megelőzve a CM Sales csapatát. Magát az Origót viszont a mért adattal rendelkező hazai oldalakat tekintve az Index megelőzte márciusban.

origo.hu

 

Hirdetés