Tömeges leépítés indult a BKK-nál. Sorban rúgják ki az embereket, már most több tucat érintettről tudunk, de a szám akár a 100 felé is közelíthet.
Többek között az utastájékoztatási, minőségellenőrzési, a jegyértékesítési és a forgalomirányítási területekről kellett távozniuk a munkavállalóknak. Az érintett területek éppen azok, melyek szűkítésének hamar és jól látható negatív hatása lesz a szolgáltatás színvonalára, azaz pl. a BKK-infó működésére, a pótlások olajozott kezelésére, a forgalmi változások alkalmával való utastájékoztatásra. De a hallomások szerint olyan munkatársaktól is megváltak, akik azt ellenőrzik, hogy megy-e a légkondi a buszokon, és tiszták-e a járművek.
A 2010-ben megalakult BKK nagy előnye az volt, hogy szervezettebbé és egy központból irányíthatóvá tette a budapesti közlekedést, és különböző jogköreivel színvonalasabb szolgáltatásra kényszerítette a BKV-t. A BKK 2014 óta tartó leépítési és szétszedési folyamatának hatására ez a tendencia ismét megfordult, ahogy ez a hónapok óta ki nem javított lámpaprogramokból és a dugóban álló villamosokból is látszik.