A buszvezetők számára legfontosabb az utasbiztonság, a második a menetrend, és ha az utóbbi engedi, akkor az utaskapcsolat is teret kaphat – mesélte a 159-es járat utasokat szórakoztató sofőrje.
Egy Facebook-posztnak köszönhetően lett ismert a Csepelig közlekedő 159-es busz egyik sofőrje, aki a hangszórón keresztül mesét mondott, és ezzel lecsillapított egy keservesen síró kisgyereket a buszon.
Az RTL Klubnak a fiatal sofőr elmondta, abban a percben találta ki a mesét, és nem is tudná megismételni a mutatványt. A megállókat úgy nevezte meg menet közben, mintha egy mesebeli buszon ültek volna, ez nyugtatta meg a kicsit, és tetszett a nagyobbaknak is – mondta.
A hangszórón keresztül beszélni az emberekhez jó eszköz arra, hogy kizökkentse őket hétköznapi állapotukból. A buszvezetők számára legfontosabb az utasbiztonság, a második a menetrend, és ha az utóbbi engedi, akkor az utaskapcsolat is teret kaphat – vallja a sofőr.
Volt egy rendetlenkedő iskolai osztály, amellyel nehezen bírt a velük lévő két nevelő, akkor is közbelépett. Megkérdezte a nevelő nevét, majd bemondta a hangszóróba, hogy szépen szót fogadunk Margit néninek. Egyből rend lett a buszon, leszállás után pedig mindenki integetett.