A Bartók Béla út után bejártuk a Fehérvári utat is. Buhera itt is akadt bőven.
Hétfőn adták vissza a forgalomnak a Bartók Béla és Fehérvári út valamint a Szabadság híd vonalát a közlekedőknek. A visszavétel azonban sok örömöt nem hozott, a Bartókon a korábbi állapotokat konzerválták, kerékpársávot sem festettek föl, a járdát sem szélesítették, a villamosmegállókba tervezett virágágyások helyét pedig szépen lekövezték.
Most azonban bejártuk a Fehérvári utat is, ott sem találkoztunk jobb állapotokkal. Az útpálya minősége gyalázatos, de ezt most szó nélkül hagyjuk, hiszen éppen felújítás alatt áll, úgyhogy remélhetőleg rövidesen jobb lesz, és a legutóbbi információk szerint ide kerékpársáv is kerül majd – kétségtelen, hogy hely az volna rá bőven.
Azonban kellemetlen buhera-megoldásokból itt is találunk bőven – kezdjük talán a virágágyásokkal, melyek itt is lettek volna, ezek helyére is szépséges betonteknők kerültek, ráadásul nem is akármilyen módon:
Nem kell a képet nagyon nézni, hogy észrevegyük, nem sikerült éppen teljesen egyenesre betonozni a tervezett virágágyás helyét a Kalotaszeg utcánál. Az viszont ebben az Andor utcai megállóban is látszik, hogy vonalzót nemigen használtak hozzá:
De maguk a megállók sem mindig sikerültek egyenesre, az Albertfalva kitérő biztosan nem:
És térkő sem jutott rá végig (pedig azt hittük, abból van bőven):
De a több mint 2,5 hónapos vágányzár alatt az útátjárókat sem sikerült mindenhol megcsinálni, igaz, van, ahol hozzányúltak, de a Fehérvári út-Fonyód utca sarkán pl. még mindig így néz ki:
Végül a villamossín is van, ahol megújult, de az Etele út csomópontja és Újbuda-központ között ez nem mindenhol mondható el:
Nem baj, majd egy következő több hónapos vágányzár idején talán sor kerül ezekre is.