Az újrahasznosítás jegyében először sebességkorlátozó táblával takarták a korláton tátongó lyukat, de szerdán munkások vonultak ki, és elkezdték helyretenni az eredeti elemeket.
Sikerült időtálló megoldást találni a 2011-ben műemléki jelleggel felújított Margit híd korlátjának hibájára. A korlát darabjai még januárban törtek ki, először fadarabbal pótolták ezeket, most pedig két egymáshoz drótozott acéllemez takarja a lyukat a híd déli oldalán. Közelebbről nézve kiderül, hogy ezek egyike egy újrahasznosított 30-as sebességkorlátozó tábla.
Frissítés: az Indexet olvasója arról értesítette, hogy szerdán munkások jelentek meg a lyuknál egy talicskával, és most valami történni fog. A 444 már arról számol be, hogy a korláthoz a kitört darabokat hegesztik hozzá.
Az utolsó pillanatban azért még lefotóztuk a buheramegoldást:
Tegnap az Astoriánál alkalmazott buheramegoldásra, a forgalmat már a lámpa előtt megállító rögibkapuszerűségre csodálkoztunk rá, erről bővebben itt olvashat.