Itthon hvg.hu 2013. június. 08. 20:48

Szovjet trolikat és úthengereket vetettek be a Bem rakparton

Kukásautókat, úthengereket és a forgalomból kivont szovjet trolikat is bevetettek a Bem rakparton, hogy megakadályozzák a HÉV-alagút födémjének megemelkedését.

Elkezdték a HÉV-alagút födémjének terhelését. A Duna-partra felsorakozó FKF-kukásautók, BKV-buszok, BKK Közút úthengerek mellett még a forgalomból kivont szovjet trolik is visszatértek ebből az alkalomból.

BKK/Fülöp Viktor

A főpolgármester intézkedése nyomán elrendelt rendkívüli árvízi készültség keretében a Fővárosi Katasztrófa-védelmi Igazgatóság, a BKK és a BKV szakemberei értékelték a H5-ös hév árvíz által érintett budai alagútjának műszaki állapotát, az árvíz által okozott kockázatokat. Ez alapján arról hoztak döntést, hogy a HÉV-alagút árvíz általi megemelkedésének elkerülésére a Bem rakpart Duna felőli oldalán a Batthyány tér és Margit híd közötti útszakaszt is bevonják az árvíz elleni védekezésbe, és az úttestet nehézgépjárművekkel, buszokkal súlyozzák le a födém megemelkedésének elkerülése érdekében. A műveletben a BKV autóbuszai és az FKF kommunális közszolgáltatásokat ellátó járművei is részt vesznek

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.