2013. január. 02. 18:15 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. január. 02. 18:14 Itthon

35 millióból propagálná a "jó államot" a KIM

Nyílt közbeszerzési eljárást hirdetett a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium. A 35 milliós megbízás a jó állam imázskommunikációjához köthető kreatív- és médiafeladatokra szól - írja a Kreatív Online.

Kreatív- és médiafeladatokra hirdetett eljárást a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM).

A december 31-én közzétett nyílt eljárás szerint a Jó állam imázskommunikációjához médiatervezési és vásárlási, reklámügynökségi, btl- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére - több helyszínen, eseti megrendelések alapján - várnak ajánlatot, a keretösszeg nettó 35 millió forint - számolt be a Kreatív Online.

A kiválasztott céggel rövid időszakra, február 14-től május 31-ig szerződnek.

A jelentkezési határidő január 17-e. A tenderen az az alkalmas jelentkező, akinek 2009-ben, 2010-ben és 2011-ben médiatervezési és vásárlási szolgáltatásból származó árbevétele összesen elérte a nettó 30 millió forintot, a kreatívügynökségiből a nettó hárommillió forintot, míg btl-szolgáltatásokból a meghaladták a nettó kétmillió forintot.

Hirdetés
hvg360 Köves Gábor 2025. április. 10. 19:41

„Nem lehet a gyerek fejéhez vágni, hogy milliókat pusztítottak el a gázkamrákban”  

Egy csecsemőt dobnak ki a koncentrációs táborba tartó vagonból – így kezdődik Michel Hazanavicius animációs filmje, A legértékesebb áru. A Némafilmes Oscar-díjas rendezője ezúttal a holokausztról mesél – főleg gyerekeknek, de nem csak nekik. A sokoldalú francia filmessel több más újságíró társaságában Párizsban beszélgettünk.