2012. február. 04. 12:13 MTI Utolsó frissítés: 2012. február. 04. 12:09 Itthon

Malév-csőd: nehezen érhető el a társaság ügyfélszolgálata

Továbbra is nagyon nehezen lehet elérni a Malév telefonos ügyfélszolgálatát. A légitársaság ugyan megerősítette a call center létszámát, de péntek óta nem csökkent érezhetően az érdeklődők száma.

A Malév telefonos ügyfélszolgálatának száma általában foglaltat jelez, és többszöri hívás után automata tájékoztat arról, hogy minden vonaluk foglalt. Az ügyintézőkre nagyon sokat kell várni. Róna Márta, a légitársaság szóvivője elmondta: bár megerősítették az ügyfélszolgálatot, az érdeklődők száma nem csökkent péntek óta. Továbbra is folyamatosan érkeznek tájékoztatást kérő emailek és hívások a társasághoz. Emlékeztetett rá, hogy a főbb tudnivalókról és elérhetőségekről a Malév honlapján közölt információkat a légitársaság.

Hirdetés