2011. augusztus. 06. 12:27 MTI Utolsó frissítés: 2011. augusztus. 06. 12:22 Itthon

Az Est Media eladta a Time Outot

A Time Out Budapest magazint kiadó D-E-G Lapkiadó Kft.-ben meglévő 80 százalékos részesedést adta el az Est Média Nyrt., és ezzel kiszállt a Time Out magazint kiadó cégből. A részesedést a kisebbségi tulajdonos érdekkörébe tartozó személy vásárolta meg.

A tervek szerint a D-E-G Kft. új, a Time Out Budapest magazin működését kizárólagosan finanszírozni vállaló szakmai befektetőt von be a lap kiadásába. Ha ez megvalósul, akkor az Est Média a D-E-G Kft.-vel szemben a korábbi működés finanszírozásából eredő, lényegességi küszöb alatti követelését részesedésre váltja, és ezzel kisebb, nem meghatározó részben ismét tulajdonosa lenne a Time Out Budapest magazint kiadó, az új befektetővel megerősített cégnek.

A közlemény kitér arra is, hogy a tranzakcióra és az esetleges jövőbeli kisebbségi részesedésszerzésre az Est Média Nyrt. 2011. június 24-i közgyűlése által elfogadott reorganizációs intézkedési tervben jelzettek keretében került sor, amely szerint a Time Out Budapest magazint kiadó cégből vagy teljesen ki kell vonulnia, vagy a részesedését egy kisebbségi, finanszírozási kötelezettséggel nem járó pozícióra kell csökkentenie a cégnek.

A Time Out Budapest magazin a print portfolió olyan részét képezte, amelyre a jövőben az Est Média nem helyez kiemelt hangsúlyt, figyelemmel arra is, hogy a reorganizációs folyamatban soron következő lépések azt célozzák, hogy a társaság visszatérjen a program guide és az event területen a bizonyítottan sikeres alapokhoz, és onnan álljon ismét növekvő pályára - olvasható a tájékoztatóban.

A Time Out Budapest angol nyelvű programajánló magazin 2009 januárjában indult, azt az Est Media Group tagja, a D-E-G Lapkiadó Kft. adta ki.

Hirdetés
hvg360 Dobszay János 2025. február. 28. 06:30

A falu adja a másikat – Orbán lohol a vidéki szavazói után

Egész pályás védekezésbe szorul a Fidesz, aminek leglátványosabb bizonyítéka, hogy a falvak lakóit is célba vette Orbán Viktor a 2026-os kampányt felvezető kommunikációjában. Pénzt adnak a kocsmáknak, az idős falusiaknak, de a Fidesz évtizedes vidékpolitikájának haszonélvezői korántsem a falvak, hanem azok a földbirtokosok, akiket az „állami földrablás” során helyzetbe hoztak a helyi gazdálkodókkal szemben.