Hiányzó pecsét miatt nem lehetett ügyet intézni a munkaügyi központban
Nincs pecsét, nincs ügyintézés - röviden így lehetett összefoglalni a helyzetet hétfőn az egyik fővárosi munkaügyi központban, ahová az RTL Híradó munkanélküli nézője ment ügyet intézni.
Az év eleje nagyon erős a budapesti munkaügyi központokban, mert a állástalanoknak különféle okok miatt pont ekkor kell megjelenniük. De hétfőn hiába jöttek: sokan azt a választ kapták, hogy jöjjenek vissza másnap, mert még nem érkezett meg a pecsét. A hivatal neve megváltozott, mert januártól sok hivatalt összevontak, és a régi pecséttel már nem lehet hitelesíteni az új iratokat. Victor Zsuzsanna, kirendeltség-vezető szerint új a nevük, és technikai akadálya volt, hogy az új pecsétek nem érkeztek meg a kormányhivatalnak alárendelt szervekhez.
A közigazgatás átszervezéséért felelős minisztérium nem tartja magát hibásnak, mert már december 22-én megírta a hivataloknak, mi lesz az új nevük jövőre, úgyhogy lett volna idő felkészülni. Zöld-Nagy Viktória, a Közigazgatási és Igazságügyi minisztérium főosztályvezetője szerint ez elvileg abban az időben történt, amikor még volt elég idő, hogy január 3-ig meglegyenek az új bélyegzők.
Hogy elég volt-e tíz nap néhány pecsét legyártására,vagy sem, azt a vizsgálat fogja kideríteni. A minisztériumban azt mondták, hogy az egész átszervezésnek az egyik legfontosabb szempontja volt, hogy az emberek fennakadások nélkül intézhessék ügyeiket - számolt be kedd este az RTL Híradó.