2010. december. 30. 08:30 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. december. 30. 08:31 Itthon

Magyar Nemzet: másképpen építik a metrót

Nincs pénz a 4-es metró Keleti pályaudvar és Bosnyák tér közötti szakaszára, így a főváros azt vizsgálja, miként lehet ott visszaállítani a villamosközlekedést - írja csütörtöki számában a Magyar Nemzet.

A 4-es metró tervezett meghosszabbításával kapcsolatban pedig, - ha arra valamikor is lesz pénz -, az Etele teret a Budaörsi virágpiaccal összekötő szakasz megépítésében gondolkodnak inkább a szakemberek - írja a Magyar Nemzet. Tarlós István szerint a főváros mindent elkövet, hogy a metró a lehető leghamarabb elindulhasson a 4-es vonalon, egyben cáfolta azokat a sajtóhíreket, amelyek szerint leállítanák a beruházást, Az uniós pénzek csökkentése és az Alstom-per miatt beragadt 30 milliárd forint nélkül viszont még a már kifúrt szakasz beüzemelése is "veszélybe került" - írja a lap. 
 
 

Hirdetés
hvg360 Hamvay Péter 2024. december. 04. 14:50

Bátonyi Péter, a minisztériumból kirúgott művészettörténész: Nem vagyok hajlandó a főnököm tisztiszolgájának lenni

Hiába vannak tele pénzzel, a tulajdonosi, a beruházói, sőt a tervezői oldalból is hiányzik a műveltségi szűrő, ami alapján el tudják dönteni, mi a jó, és mi a rossz gyakorlat a műemlékileg védett épületek felújításánál – mondja a 41 éves művészettörténész, az Építési és Közlekedési Minisztérium volt kormányfőtanácsosa. Bátonyi Péter a Partizánban elmondta, hogyan ad segítséget a tárca a jogellenes műemlékromboláshoz, és feljelentést is tett. Amióta kirúgták, a magánszférából már kapott megkereséseket, a Tisza Párttól nem. HVG-portré.