A Közlekedésbiztonsági Szervezet szakemberei a helyszínen megvizsgálták a Dánynál lezuhant kisrepülő roncsait. Megállapították a gép szinte függőleges helyzetben, orral, nagy sebességgel csapódott a földbe.
Bajkó Erika szóvivő szerint a Tecnam P2002-es típusú géppel péntek délután fél öt körül szálltak fel Gödöllőről, hogy gyakorlórepülést végezzenek. A pontos útvonalat nem adták le, mivel nem ellenőrzött légtérben repültek, és ilyenkor nem kötelező ezt leadni.
A gép napnyugtáig nem tért vissza, ezután kezdték keresni, de este nem találták meg, csak szombat reggel. A fedélzeten két férfi volt, mindketten meghaltak. Egyiküknek a szóvivő szerint viszonylag friss volt a szakszolgálati engedélye, a másikról, aki vélhetően külföldi, nem tudni, hogy volt-e pilóta jogosítványa.
A helyszíni szemle után a gép roncsait a KBSZ hangárjába viszik tüzetesebb átvizsgálásra, ezután a gép, illetve a pilóta dokumentumait nézik át, és átvizsgálják a Tecnam motorját is.
A Honvédelmi Minisztérium tájékoztatása szerint szombat reggel kérték a Magyar Honvédség Légi Kutató-mentő szolgálatának segítségét egy eltűnt kisrepülőgép felderítéséhez. A keresést azonnal megkezdték, a gépet reggel 7 óra körül találták meg.
Az Airportal.hu azt írta, hogy a HA-VOG lajstromjelű gép a Cavok Aviation Training Kft. üzemeltetésében állt az internetes adatbázisok szerint, melynek Cessna 152 típusú gépe február végén Tatabánya közelében szenvedett balesetet. Akkor a pilóta-növendék a helyszínen meghalt, a mellette ülő oktató túlélte a balesetet.
Az olasz gyártású Tecnam P2002-es egy könnyűszerkezetes, alsó szárnyfelfüggesztésű, alumíniumból készült kétüléses repülőgép, amelyet egy száz lóerős Rotax motor hajt. A gép maximális felszállósúlya 600 kilogramm, utazósebessége 225 kilométer óránként.