„A híd acélszerkezetű, acél a pilon, a merevítőtartó és természetesen a ferdekábelek is” – írja a kivitelező.
Örömmel jelenthetjük, hogy megkaptuk az építési engedélyt az Új Duna-hídra (Galvani-híd)
- írta ki Facebook-oldalára az egyik alvállalkozó.
A CÉH Tervező, Beruházó és Fejlesztő Zrt. a Buro Happold és az UN Studio alkotta tervezői konzorcium alvállalkozójaként vett részt a projektben, és arról is beszámolt, hogy „időközben a tender tervek is elkészültek, leszállítottuk, így a híd tender szintű tervezése befejeződött. A híd acélszerkezetű, acél a pilon, a merevítőtartó és természetesen a ferdekábelek is".
Amennyiben valóban megépül a híd, úgy sok évtizedes tervezés után átkelő épülhet Csepel és a budai kerületek között. A Nemzeti Közlekedési Központ az engedélyek benyújtásakor arról írt, hogy azok megszerzése után lehet majd kiírni a közbeszerzést az új híd megépítésére.
Egyre jobban megérheti inkább eltárolni a napelemmel megtermelt áramot
Rövid távon jó módszer a szolgáltatói hálózatos adok-kapok, de hamarosan a tárolásos módszerrel is érdemes lesz megbarátkoznia a napelemeseknek, hiába drágább a tároló egység előállítása és karbantartása.