Lila én vagyok – Paula Rego rémtörténetei Cascaisban / Mesterkurzus – Rauschenberg és barátai New Yorkban / Minőséget a plebsnek! – Gilbert & George a Ludwig Múzeumban / A magyar Atlantisz – Borsos Miklós a Testőrpalotában / Kokoschka, Toyen, De Chirico – aukciós cunami Csehországban / Bombabiztos menedék – magyar kiállítás Svájcban, 1944-ben / Jogod? – műtárgyak a fogyasztói jogok európai rendszerében
Lila én vagyok – Paula Rego történetei Cascaisban (Muharay Katalin)
Karóval jöttél, vagy virággal? – az Autizmus mint metafora kiállításról (Kozák Zsuzska)
Mesterkurzus – Rauschenberg és barátai New Yorkban (Berecz Ágnes)
Velence 2.0 – Damien Hirst és távol-keleti művészet a biennálén (Bordács Andrea, Nagy Mercédesz)
Minőséget a plebsnek! – Gilbert & George a Ludwigban (Süvecz Emese)
documenta 2.0 – a dolgok helye (Magyar Fanni)
Aukciós cunami Csehországban – Kokoschka, Toyen, De Chirico (Hushegyi Gábor)
A magyar Atlantisz – Borsos Miklós a Testőrpalotában (Mazányi Judit)
Valaki még többet? – kiugró aukciós licitemelkedések (Martos Gábor)
A posztinternet jegyében – ARS17 Helsinkiben (Sárai Vanda)
A médium mint hajlék – elektrográfiák Pannonhalmán (Csanádi-Bognár Szilvia)
Bombabiztos menedék – magyar kiállítás Svájcban, 1944-ben (Juhász Sándor)
RGB vagy CMYK? – digitális kultúra a kilencvenes években (Beöthy Balázs, Seres Szilvia)
Jogod? – műtárgyak a fogyasztói jogok európai rendszerében (Gyárfás Péter)
Animálni bárhol lehet a nagyvilágban – beszélgetés Bakos Barbarával és Malatinszky Annával (Nagy Mercédesz)
Tárlatvezető: Dudás Barbara
Kiállításokról:
Kiegyezés az Osztrák Kulturális Fórumban, Szabics Ágnes a KAS Galériában, Giovanni Hajnal a Kiscelli Múzeumban, Bánki Ákos és Gyarmati Zsolt az A. P. A. Galériában (Dékei Kriszta, Szegedy-Maszák Zsuzsanna, Kemenesi Zsuzsanna, Paksi Endre Lehel) / Morandi és Edmund de Waal Svédországban, Edward Krasinski Amszterdamban (Elek Lenke, Zsikla Mónika)