Műértő Műértő 2016. május. 06. 10:00

Megjelent a Műértő májusi lapszáma

Milliméterről milliméterre – Jovánovics György önéletrajza Füreden / Yes-No művészet – Perneczky Géza 80 éves / A filantróp Abramovics házaspár – a Garázs kortárs múzeum Moszkvában / Történelmi keringő – akvarellek Hitler modorában / A Guggenheim-brand – visszajátszás Firenzében / Önépítő modell – kétéves az Eleven Emlékmű / Családias luxusvásár – Art Dubai 2016

Műértő címlap, 2016. május

Milliméterről milliméterre – Jovánovics György önéletrajza Füreden (Andrási Gábor)

Yes-No művészet – Perneczky Géza 80 éves (Aknai Katalin)

A filantróp Abramovics házaspár – a Garázs kortárs múzeum Moszkvában (Vaszari Tamás)

Történelmi keringő – akvarellek Hitler modorában (Mélyi József)

Huszonöt éve talpon – a MissionArt és a Várfok Galéria a hazai műpiacról (Emőd Péter)

Önépítő modell – kétéves az Eleven Emlékmű (Nagy Gergely)

Családias luxusvásár – Art Dubai 2016 (Bagyó Anna)

Szakaszok és egység – Bak Imre a Paksi Képtárban (Greskovics Eszter)

Visegrádi anzix – designkiállítások Budapesten (Tóta József)

Csöndes robbanás – Eperjesi Ágnes a Capa Központban (Horányi Attila)

Vissza a jövőbe – Flesch Bálint fotói Kecskeméten (Barta Zsolt Péter)

A Guggenheim-brand – visszajátszás Firenzében (Kovács Ágnes)

Az orosz avantgárd korszak, nem irányzat – interjú Vlagyimir Guszevvel, az Állami Orosz Múzeum igazgatójával (Emőd Péter)

Tárlatvezető: Sárai Vanda 

Kiállításokról:

Ilona Keserü Ilona Pécsen, Baglyas Erika Dunaújvárosban, Tamási Claudia Vácon, Szíj Kamilla az Esernyősben, Asztalos Zsolt, Lovas Ilona és Szirmay Zsanett a KAS Galériában (Aknai Tamás, Készman József, Sinkó István, Dékei Kriszta)

Genti kiállítás a szégyenről, Picasso Párizsban és Hamburgban (Bodóczky István, Cserba Júlia, Wagner István)

hvg360 Nemes Nikolett 2024. november. 29. 12:00

„Ezeket nyilvános kivégzésnek neveztük egymás között” – így kergeti felmondásba a dolgozókat egy toxikus munkahely Magyarországon

Hogyan működik, mi mindent tesz egy bántalmazó felettes, és mit okoz ezzel a beosztottjainak? Miért volna fontos külön kezelni a vezetői és a szakmai kompetenciákat, és miként lehet maga a rendszer is bántalmazó, amelyben a szereplők töltik a mindennapjaikat? Edinger Katalin nyolc évig dolgozott egy kiadónál, ahonnan beszámolója szerint azért távozott – többedmagával együtt –, mert a főnöke súlyosan toxikus légkört teremtett. Erről is beszélgettünk vele.