Igazmondók – kiállítás Egerben / Bojkott-dilemma – a Manifesta 10 Szentpéterváron / Tervező a Vénuszról, gyártó a Holdról – Otthon design kiállítás Budapesten / Városállam, versenyben – feltörekvő színtér Szingapúrban / Langyos kamillatea – a Whitney Biennále New Yorkban / Izlandi fluxus-saga – Dorothy Iannone Berlinben / Kísértés a szakma számára is – a globális műpiac sötét foltjai
Igazmondók – kiállítás Egerben (Faa Balázs)
Bojkott-dilemma – a Manifesta 10 Szentpéterváron (Boros Lili, Uhl Gabriella)
Koncept palimpszeszt – kiállítás-rekonstrukció Pakson (Tatai Erzsébet)
Városállam, versenyben – feltörekvő kortárs színtér Szingapúrban (Bagyó Anna)
A magyar (és nem magyar) táj varázsa – Koszta József Hódmezővásárhelyen (Ibos Éva)
Langyos kamillatea – a Whitney Biennále New Yorkban (Berecz Ágnes)
Ahogy meghalni szeretünk – Czigány Ákos fotói a Mai Manó Házban (Gerhes Gábor)
Magyar etűdök, Harap utca 3 – Kovalovszky Márta könyvéről (Pataki Gábor)
Tanulni a saját történelmet – beszélgetés a Sydney Biennáléról (Erdei Krisztina, Farkas Viola)
A szemléletváltás szükséges – bemutatjuk Balogh Imre műgyűjtőt (Spengler Katalin)
Izlandi fluxus-saga – Dorothy Iannone Berlinben (Varga Marina)
Tervező a Vénuszról, gyártó a Holdról – Otthon design kiállítás Budapesten (Tóta József)
Az artivista – portré Tamara Moyzes képzőművész-kurátorról (Junghaus Tímea)
Kísértés, a szakma számára is – a globális műpiac sötét foltjai (Darányi György)
Tárlatvezető: Székely Katalin
Kiállításokról: Tomcsik Judit és Tóth Veronika a Tat Galériában, Jovanovics Tamás és Keserü Károly a Várfok Galériában, Balogh Csaba Veszprémben, Baranyai Levente a Hotel Nemzetiben (Hegyi Csaba, Király Judit, Szücs György, Kurdy Fehér János), Bécs–Berlin a Belvedere-ben, Deborah Sengl patkányparádéja Klosterneuburgban, Vasarely Zürichben, a Goetz-gyűjtemény Münchenben (Kókai Károly, Wagner István, Darányi György, Kovács Ágnes)