Ha így megy tovább, új parcellákat kell nyitni a dunaszekcsői tamagocsi-temetőben.
Visszatérhet a tamagocsi-őrület. Legalábbis a BBC szerint erre utal, hogy a kilencvenes években hódító virtuális házikedvenc eladásai megduplázódtak 2022 és 2023 között, nemrég pedig megnyílt első hivatalos boltja is az Egyesült Királyságban.
A tamagocsi Japánban 1996-ban, a világ többi részén pedig 1997-ben debütált, világszerte több mint 83 millió példányban kelt el. Dunaszekcsőn még tamagocsi-temető is épült.
Nem meglepő persze, hogy a mai tamagocsi már nem ugyanolyan, mint a kilencvenes években. Bár a formája most is tojásra emlékeztet, van rajta digitális kijelző és gombok is, sokkal több funkcióval rendelkezik, mint elődje.
„Most már kapcsolatba léphetsz a barátaiddal, játszhatsz Wi-Fi-n és letölthetsz különböző verziókat, így kevésbé unnak rá a felhasználók, mint a korábbi modellekre” – mondta a márka menedzsere.
A tamagocsit hivatalosan 2019-ben kezdték el újra forgalmazni az Egyesült Királyságban, de mostanra már nemcsak a nosztalgiázó idősebbek, hanem a fiatalok is rákaptak.