Megvenni még mindig nem lehet, de influenszerkedés céljából körbeküldte az ismerőseinek.
Némileg elhamarkodottnak tűnt Meghan Markle új lifestyle brandjének/webshopjának a világgá kürtölése március 14-én, azóta ugyanis mindössze egy nem frissülő Instagram-oldal és egy nem élő weboldal jelzi a létezését – utóbbin az érdeklődők még mindig csak annyit tudnak tenni, hogy megadhatják az e-mail-címüket, de rejtély, hogy minek. A brit sajtó annak idején több cikket írt arról, hogy a debütálás elsietésével a sussexi hercegnének csak annyi célja lehetett, hogy elhomályosítsa Vilmos herceg beszédét az édesanyjáról, Dianáról elnevezett díj átadóján, a brit trónörökös ugyanis szinte ugyanakkor lépett a színpadra, ahogy megérkezett a hír Markle új vállalkozásáról, amely az American Riviera Orchard nevet kapta, és amely a benyújtott engedélyek alapján szinte mindent és bármit fog forgalmazni kutyatáptól kezdve szalvétagyűrűn át zöldségkrémekig.
Egy hónapot kellett várni arra, hogy az első termék testet öltsön, de az is csak korlátozott számban és néhány ismerős közösségi oldalán jelent meg. Egész pontosan egy eperlekvárról van szó, amely a fotók alapján nem sok különlegességet tartogat, de el van látva az American Riviera Orchard címkéjével.
A számozott eperlekvár (a címke alapján mindössze ötven üveg készült belőle) felbukkant a divattervező Tracy Robbinsnak, a Paramount-főnök feleségének, illetve Harry herceg barátjának, Nacho Figueras feleségének, Delfina Blaquiernek az Instagram-oldalán.
Az nem világos, hogy vajon egy újabb hónapot kell-e várni az újabb termékelhelyezésre. Mindenesetre a brand világra jötte mellett a hírek szerint elkezdik egy főzőshow forgatását is a Netflixnek, ahol Harry herceg egy lovaspólóról szóló produkcióval is megörvendezteti majd az előfizetőket.